Klachten

Wij hopen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en producten. Mocht dit niet aan uw verwachtingen hebben voldoen, meldt u zich dan bij ons. U mag er vanuit gaan dat wij ons zullen inzetten om u alsnog tevreden te stellen.

U bericht ons via info@aftersurgery.nl, of via het contactformulier.

Leidt dit niet tot een oplossing naar uw tevredenheid, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Voor ons volledige klachtenbeleid, verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden